Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Ensam är stark!!!

Av Maria - 26 februari 2009 19:03

Ja då blev de åt helvete iaf då....

Jag tycks inte läka de sår som min älsakling gett mig, pga det så tappar jag även min bästa vän....

Det är pisssss!!!!

Vi skulle åka på resa å massa skoj men tackvare att jag inte begriper mitt eget bästa så sitter jag nu här å bara är sååå jävla bitter!!!

Jag vet inte om jag kommer att kunna lita på någon igen...just när allt verkligen var bra å jag kände mig älskad för den jag var å trygg med den jag skulle välja att leva med....ja då visar det sig att jag inte hade en aning om de som komma skulle....

Att älska någon och sen få fötterna undanslagna och en mardröm påmind och väckt till liv...sen kämpa med det helvetet bara för att inse att man är tvingad att bryta å sen få känna sig som den som bara förstör allt...nä fy fan!

Jag ville inte dehär, jag vill ha kvar min bästa vän men tvingas även förlora det...allt detta å jag har fan inte gjort nått!!!...bara reagerat på en annans handling...

Livet är förkort för att bli behandlad å må såhär!


Vist en del av mig är bara sååå förbannad men samtidigt vet jag att det finns en hel del ånger, å de gör mig ännu mer arg för den skada som redan är gjord kan jag inte laga!!! Den skulle aldrig blivit till från första början kan man tycka....men va spelar det för roll nu!

Jag känner mig bara så jävla lurad, besviken men samtidigt insåg jag då alla tankar å kännslor kom fram att detta va de enda jag kunde göra....

Jag hoppas jag kommer att kunna gå vidare med mitt liv...å att jag kommer att kunna leva med någon igen....som de känns nu så har jag en tanke om killar...å de e fan så! Skulle lika gärna leva singel resten av mitt liv...hellre de än att de ska vara såhär å att man ska känna som jag gör!


Nä...ensam är stark!!



 
 
helena

helena

26 februari 2009 22:14

Du vet vars jag finns gumman.
*KRAMAR i massor*

http://helenanordin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

L

27 februari 2009 09:34

Jag finns här! du betyder så mycket för mig maria. vill inte misste dig! finns här i vått å torrt. Men jag har lite att kämpa med jag oxå men det fixar sig! men som sagt, Jag älskar dig för den du är å det kommer att vara så föe alltid så är det bara.

 
Ingen bild

L

27 februari 2009 11:12

så du menar att jag behandlar dig illa maria??? är det verkligen så???? Jag vet lika bra som du vad som hänt,Men att jag behandlar dig illa? ja jag vet ju inte hur du upplever att jag behandlar dig så ... ja ja...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juni 2009 19:11

I bland e de att som man bäddar får man ligga....jag tar inte hur mycket skit som helst. Tar gärna de jag är skyldig till,men vill inte må dåligt å få fan för nått jag varken kan förstå eller är skyldig till!  Men du sjönk så lågt som du kunde då all...

Av Maria - 28 maj 2009 01:12

Jag önskar jag kunde säga att de är en fas vi går igenomEn storm vi måste orka rida utOch jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammansAtt allting kommer ordna sig till slutMen hur säger man till nån att här tar vägen slutOch hur säger man ...

Av Maria - 1 maj 2009 20:35

Ja de va ett tag sen jag skrev.... Men tyvärr har de inte hänt så mycket i mitt liv. Har träningsförbud å e lika fet som vanligt... mitt liv står å stampar å nu är sommaren äntligen här....känns skönt men samtidigt e jag så besviken på mig själv, för...

Av Maria - 20 mars 2009 23:45

kommer att göra ett långt uppehåll med att skriva här.... Kanske kommer ja tillbaka... ...

Av Maria - 14 mars 2009 14:06

Jag har sett årets första fluga på UTSIDAN mitt fönster i dag....så vi går garanterat mot sommar!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards