Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Tanka gratis! ;)

Av Maria - 24 februari 2009 22:10

I dag har man köat från 09:20 till 13:30..ca för att få grais tankning å gratis på fyll me olja å spolarvätska....ja åsså massa andra kanon erbjudanden...

Roligast var nog tjtjen som skulle tanka åt gubbarna brevid...hon stod som ett ? när de skulle tanka...

Hon tog lös munstycket å frågade gubbarna vad hon skulle göra sen....de bästa va nog deras miner! Ja garva iaf!

Sen när hon fått de på plats komnaturligt vis samma fråga igen varpå gubbarna lite nevöst sa att hon skulle klämma åt handtaget så att bensinen kom ut....men hon lngnade snabbt de oroliga gubbarna å upplyste dom om att hon aldrig tankat en bil förut! Hahaha....

Fan de va de bästa ja sett på länge....va nästan värt att köa bara för att se dedär!

Men ja måste ge en eloge till tjejen....jag skulle inte ta de jobbet en sån dag då jag aldrig tankat en bil förut....det e mod!!! Starkt jobbat tjejen...å nu e hon nog expert.....ja de va några hundra som passera!


Annars då...ja de låter ja vara oskrivet...


Ha de bäst allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 juni 2009 19:11

I bland e de att som man bäddar får man ligga....jag tar inte hur mycket skit som helst. Tar gärna de jag är skyldig till,men vill inte må dåligt å få fan för nått jag varken kan förstå eller är skyldig till!  Men du sjönk så lågt som du kunde då all...

Av Maria - 28 maj 2009 01:12

Jag önskar jag kunde säga att de är en fas vi går igenomEn storm vi måste orka rida utOch jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammansAtt allting kommer ordna sig till slutMen hur säger man till nån att här tar vägen slutOch hur säger man ...

Av Maria - 1 maj 2009 20:35

Ja de va ett tag sen jag skrev.... Men tyvärr har de inte hänt så mycket i mitt liv. Har träningsförbud å e lika fet som vanligt... mitt liv står å stampar å nu är sommaren äntligen här....känns skönt men samtidigt e jag så besviken på mig själv, för...

Av Maria - 20 mars 2009 23:45

kommer att göra ett långt uppehåll med att skriva här.... Kanske kommer ja tillbaka... ...

Av Maria - 14 mars 2009 14:06

Jag har sett årets första fluga på UTSIDAN mitt fönster i dag....så vi går garanterat mot sommar!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards